Zwroty i reklamacje

1. Procedura zwrotu bez podania przyczyny



Skorzystaj z poniższej procedury:

Masz 14 dni na poinformowanie nas o odstąpieniu od umowyZwroty i reklamacje 23

Wyślij rezygnację pod adres: biuro@semini.pl

Zwroty i reklamacje 24

Zwrot towaru do 14 dni od zawiadomieniaZwroty i reklamacje 25

– Dobrze zapakuj paczkę – najlepiej tak jak otrzymałaś/łeś.
– Dostaniesz od nas maila z etykietą – wydrukuj ją i naklej na paczkę.
– Przekaż paczkę zamówionemu przez nas kurierowi.

Zwroty i reklamacje 26

Zwrot płatności do 14 dni od zawiadomienia

ale nie wcześniej niż otrzymamy towarZwroty i reklamacje 27

Otrzymasz zwrot płatności za towar z kosztami przesyłki na konto z którego dokonałaś/łeś płatności (chyba, że uzgodniłaś/łeś z nami inaczej).
Pokrywamy koszty przesyłki zwracanych towarów tylko zamawianym przez nas kurierem. Jeżeli odeślesz towar samemu zlecając dostawę, jej koszt nie podlegają zwrotowi.

Masz wątpliwości – dowiedz się więcej w regulaminie.


2. Procedura reklamacji

Jak najszybciej po zauważeniu wady przedmiotów lub niezgodności z zamówieniem wyślij reklamację pod adres: sklep@semini.pl lub zadzwoń pod numer 71 72 66 777

Opisz możliwie dokładnie co jest nie tak, możesz przesłać zdjęcia. W niektórych przypadkach możemy poprosić o dodatkowe zdjęcia.

Zwroty i reklamacje 24

Mamy 14 dni na odpowiedź o sposobie rozwiązania problemu:

Zwroty i reklamacje 29

 

W razie reklamacji logistycznych i cenowych (za mało towarów wysłaliśmy, inne niż zamówione, złe ceny policzyliśmy) dosyłamy brakujące elementy i odbieramy nieprawidłowe towary naszym kurierem. Różnice w cenie towarów oddajemy na konto z którego dokonałaś/łeś płatności.
Może nastąpić wymiana towaru wadliwego
lub jego naprawa
albo zwrot wraz ze zwrotem płatności.

Zwroty i reklamacje 26

W każdym przypadku prosimy o nie odsyłanie towarów innym kurierem niż ten którego my przyślemy. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie: 71 72 66 777 lub mailowo: sklep@semini.pl.

Zwroty i reklamacje 31

Zwroty i reklamacje 26

A jeśli produkty uległy uszkodzeniu w trakcie transportu? Co robić?

Zwroty i reklamacje 33

Jeśli kurier dostarczył przesyłkę z widocznym uszkodzeniem opakowania lub słychać, jak w środku grzechocze pobite szkło, na miejscu podpisz protokół szkody. Kurier ma go przy sobie. Kurierzy się spieszą, ale trzeba ich zatrzymać.
Jeśli kurier pojechał, a po odpakowaniu okazało się że w środku towar jest uszkodzony, skontaktuj się z nami jak najszybciej: telefon 71 72 66 777 lub mail: sklep@semini.pl.

Masz wątpliwości – dowiedz się więcej w regulaminie.

0
    0
    Koszyk
    Koszyk jest pustyPowrót do sklepu