1. Procedura zwrotu bez podania przyczyny
a) Dla małych paczek o wielkości do gabarytu C (41x38x64cm do 25kg) skorzystaj z Szybkich zwrotów Inpost
Masz 14 dni na poinformowanie nas o odstąpieniu od umowy.
Możesz zwracać zamówienia do sklepów internetowych za pośrednictwem ponad
13 000 Paczkomatów zlokalizowanych w całej Polsce.
Bezpłatnie, szybko, wygodnie i bez kolejek!
1. Wejdź na szybkiezwroty.pl
2 Wybierz sklep internetowy Semini z listy
3. Wypełnij formularz zwrotu
4. Odbierz kod zwrotu SMS/email
5. Dobrze zapakuj paczkę – najlepiej tak jak otrzymałaś/łeś.
6. Umieść kod zwrotu na paczce
7. Nadaj w Paczkomacie
8. Do 14 dni (ale nie wcześniej niż zwrot do nas dotrze) otrzymasz zwrot płatności za towar z kosztami przesyłki na konto z którego dokonałaś/łeś płatności
b) Dla dużych paczek większych niż gabaryt C (41x38x64cm do 25kg) skorzystaj z poniższej procedury:
Masz 14 dni na poinformowanie nas o odstąpieniu od umowy
|
Wyślij rezygnację pod adres: biuro@semini.pl |
Zwrot towaru do 14 dni od zawiadomienia
|
– Dobrze zapakuj paczkę – najlepiej tak jak otrzymałaś/łeś. |
– Dostaniesz od nas maila z etykietą – wydrukuj ją i naklej na paczkę. |
– Przekaż paczkę zamówionemu przez nas kurierowi. |
Zwrot płatności do 14 dni od zawiadomieniaale nie wcześniej niż otrzymamy towar
|
Otrzymasz zwrot płatności za towar z kosztami przesyłki na konto z którego dokonałaś/łeś płatności (chyba, że uzgodniłaś/łeś z nami inaczej). |
Pokrywamy koszty przesyłki zwracanych towarów tylko zamawianym przez nas kurierem. Jeżeli odeślesz towar samemu zlecając dostawę, jej koszt nie podlegają zwrotowi. |
Masz wątpliwości – dowiedz się więcej w regulaminie.
2. Procedura reklamacji
Jak najszybciej po zauważeniu wady przedmiotów lub niezgodności z zamówieniem wyślij reklamację pod adres: sklep@semini.pl lub zadzwoń pod numer 71 72 66 777
|
Opisz możliwie dokładnie co jest nie tak, możesz przesłać zdjęcia. W niektórych przypadkach możemy poprosić o dodatkowe zdjęcia. |
Mamy 14 dni na odpowiedź o sposobie rozwiązania problemu: |
W razie reklamacji logistycznych i cenowych (za mało towarów wysłaliśmy, inne niż zamówione, złe ceny policzyliśmy) dosyłamy brakujące elementy i odbieramy nieprawidłowe towary naszym kurierem. Różnice w cenie towarów oddajemy na konto z którego dokonałaś/łeś płatności. |
Może nastąpić wymiana towaru wadliwego |
lub jego naprawa |
albo zwrot wraz ze zwrotem płatności. |
W każdym przypadku prosimy o nie odsyłanie towarów innym kurierem niż ten którego my przyślemy. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie: 71 72 66 777 lub mailowo: sklep@semini.pl. |
Masz wątpliwości – dowiedz się więcej w regulaminie.