Zwroty i reklamacje


1. Procedura zwrotu bez podania przyczyn

Masz 14 dni na poinformowanie nas o odstąpieniu od umowy

Wyślij rezygnację pod adres: biuro@semini.pl

 

Zwrot towaru do 14 dni od zawiadomienia

– Dobrze zapakuj paczkę – najlepiej tak jak otrzymałaś/łeś.
– Dostaniesz od nas maila z etykietą – wydrukuj ją i naklej na paczkę.
– Przekaż paczkę zamówionemu przez nas kurierowi.

 

Zwrot płatności do 14 dni od zawiadomienia

ale nie wcześniej niż otrzymamy towar

Otrzymasz zwrot płatności za towar z kosztami przesyłki na konto z którego dokonałaś/łeś płatności (chyba, że uzgodniłaś/łeś z nami inaczej).
Pokrywamy koszty przesyłki zwracanych towarów tylko zamawianym przez nas kurierem. Jeżeli odeślesz towar samemu zlecając dostawę, jej koszt nie podlegają zwrotowi.

Masz wątpliwości – dowiedz się więcej w regulaminie.

 


2. Procedura reklamacji

Jak najszybciej po zauważeniu wady przedmiotów lub niezgodności z zamówieniem wyślij reklamację pod adres: biuro@semini.pl lub zadzwoń pod numer 889267023

Opisz możliwie dokładnie co jest nie tak, możesz przesłać zdjęcia. W niektórych przypadkach możemy poprosić o dodatkowe zdjęcia.

 

Mamy 14 dni na odpowiedź o sposobie rozwiązania problemu:

 

W razie reklamacji logistycznych i cenowych (za mało towarów wysłaliśmy, inne niż zamówione, złe ceny policzyliśmy) dosyłamy brakujące elementy i odbieramy nieprawidłowe towary naszym kurierem. Różnice w cenie towarów oddajemy na konto z którego dokonałaś/łeś płatności.
Może nastąpić wymiana towaru wadliwego
lub jego naprawa
albo zwrot wraz ze zwrotem płatności.

 

 

W każdym przypadku prosimy o nie odsyłanie towarów innym kurierem niż ten którego my przyślemy. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie: 889267023 lub mailowo: biuro@semini.pl.

 

 

 

 

A jeśli produkty uległy uszkodzeniu w trakcie transportu? Co robić?

Jeśli kurier dostarczył przesyłkę z widocznym uszkodzeniem opakowania lub słychać, jak w środku grzechocze pobite szkło, na miejscu podpisz protokół szkody. Kurier ma go przy sobie. Kurierzy się spieszą, ale trzeba ich zatrzymać.
Jeśli kurier pojechał, a po odpakowaniu okazało się że w środku towar jest uszkodzony, skontaktuj się z nami jak najszybciej: telefon 889267023 lub mail: biuro@semini.pl.

 

Masz wątpliwości – dowiedz się więcej w regulaminie.

0