Zwroty i reklamacje

1. Procedura zwrotu bez podania przyczyny


Zwroty i reklamacje 25a) Dla małych paczek o wielkości do gabarytu C (41x38x64cm do 25kg) skorzystaj z Szybkich zwrotów Inpost

Masz 14 dni na poinformowanie nas o odstąpieniu od umowy.

Możesz zwracać zamówienia do sklepów internetowych za pośrednictwem ponad
13 000 Paczkomatów zlokalizowanych w całej Polsce.

Bezpłatnie, szybko, wygodnie i bez kolejek!

1. Wejdź na szybkiezwroty.pl
2 Wybierz sklep internetowy Semini z listy
3. Wypełnij formularz zwrotu
4. Odbierz kod zwrotu SMS/email
5. Dobrze zapakuj paczkę – najlepiej tak jak otrzymałaś/łeś.
6. Umieść kod zwrotu na paczce
7. Nadaj w Paczkomacie
8. Do 14 dni (ale nie wcześniej niż zwrot do nas dotrze) otrzymasz zwrot płatności za towar z kosztami przesyłki na konto z którego dokonałaś/łeś płatności


b) Dla dużych paczek większych niż gabaryt C (41x38x64cm do 25kg) skorzystaj z poniższej procedury:

Masz 14 dni na poinformowanie nas o odstąpieniu od umowyZwroty i reklamacje 26

Wyślij rezygnację pod adres: biuro@semini.pl

Zwroty i reklamacje 27

Zwrot towaru do 14 dni od zawiadomieniaZwroty i reklamacje 28

– Dobrze zapakuj paczkę – najlepiej tak jak otrzymałaś/łeś.
– Dostaniesz od nas maila z etykietą – wydrukuj ją i naklej na paczkę.
– Przekaż paczkę zamówionemu przez nas kurierowi.

Zwroty i reklamacje 29

Zwrot płatności do 14 dni od zawiadomienia

ale nie wcześniej niż otrzymamy towarZwroty i reklamacje 30

Otrzymasz zwrot płatności za towar z kosztami przesyłki na konto z którego dokonałaś/łeś płatności (chyba, że uzgodniłaś/łeś z nami inaczej).
Pokrywamy koszty przesyłki zwracanych towarów tylko zamawianym przez nas kurierem. Jeżeli odeślesz towar samemu zlecając dostawę, jej koszt nie podlegają zwrotowi.

Masz wątpliwości – dowiedz się więcej w regulaminie.


2. Procedura reklamacji

Jak najszybciej po zauważeniu wady przedmiotów lub niezgodności z zamówieniem wyślij reklamację pod adres: sklep@semini.pl lub zadzwoń pod numer 729967878

Opisz możliwie dokładnie co jest nie tak, możesz przesłać zdjęcia. W niektórych przypadkach możemy poprosić o dodatkowe zdjęcia.

Zwroty i reklamacje 27

Mamy 14 dni na odpowiedź o sposobie rozwiązania problemu:

Zwroty i reklamacje 32

 

W razie reklamacji logistycznych i cenowych (za mało towarów wysłaliśmy, inne niż zamówione, złe ceny policzyliśmy) dosyłamy brakujące elementy i odbieramy nieprawidłowe towary naszym kurierem. Różnice w cenie towarów oddajemy na konto z którego dokonałaś/łeś płatności.
Może nastąpić wymiana towaru wadliwego
lub jego naprawa
albo zwrot wraz ze zwrotem płatności.

Zwroty i reklamacje 29

W każdym przypadku prosimy o nie odsyłanie towarów innym kurierem niż ten którego my przyślemy. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie: 729967878 lub mailowo: sklep@semini.pl.

Zwroty i reklamacje 34

Zwroty i reklamacje 29

A jeśli produkty uległy uszkodzeniu w trakcie transportu? Co robić?

Zwroty i reklamacje 36

Jeśli kurier dostarczył przesyłkę z widocznym uszkodzeniem opakowania lub słychać, jak w środku grzechocze pobite szkło, na miejscu podpisz protokół szkody. Kurier ma go przy sobie. Kurierzy się spieszą, ale trzeba ich zatrzymać.
Jeśli kurier pojechał, a po odpakowaniu okazało się że w środku towar jest uszkodzony, skontaktuj się z nami jak najszybciej: telefon 729967878 lub mail: sklep@semini.pl.

Masz wątpliwości – dowiedz się więcej w regulaminie.

0