1. Procedura zwrotu bez podania przyczyny
Skorzystaj z poniższej procedury:
Masz 14 dni na poinformowanie nas o odstąpieniu od umowy
|
| Wyślij rezygnację pod adres: biuro@semini.pl |

Zwrot towaru do 14 dni od zawiadomienia
|
| – Dobrze zapakuj paczkę – najlepiej tak jak otrzymałaś/łeś. |
| – Dostaniesz od nas maila z etykietą – wydrukuj ją i naklej na paczkę. |
| – Przekaż paczkę zamówionemu przez nas kurierowi. |

Zwrot płatności do 14 dni od zawiadomieniaale nie wcześniej niż otrzymamy towar
|
| Otrzymasz zwrot płatności za towar z kosztami przesyłki na konto z którego dokonałaś/łeś płatności (chyba, że uzgodniłaś/łeś z nami inaczej). |
| Pokrywamy koszty przesyłki zwracanych towarów tylko zamawianym przez nas kurierem. Jeżeli odeślesz towar samemu zlecając dostawę, jej koszt nie podlegają zwrotowi. |
Masz wątpliwości – dowiedz się więcej w regulaminie.
2. Procedura reklamacji
Jak najszybciej po zauważeniu wady przedmiotów lub niezgodności z zamówieniem wyślij reklamację pod adres: sklep@semini.pl lub zadzwoń pod numer 71 72 66 777
|
| Opisz możliwie dokładnie co jest nie tak, możesz przesłać zdjęcia. W niektórych przypadkach możemy poprosić o dodatkowe zdjęcia. |

Mamy 14 dni na odpowiedź o sposobie rozwiązania problemu: |
| W razie reklamacji logistycznych i cenowych (za mało towarów wysłaliśmy, inne niż zamówione, złe ceny policzyliśmy) dosyłamy brakujące elementy i odbieramy nieprawidłowe towary naszym kurierem. Różnice w cenie towarów oddajemy na konto z którego dokonałaś/łeś płatności. |
| Może nastąpić wymiana towaru wadliwego |
| lub jego naprawa |
| albo zwrot wraz ze zwrotem płatności. |

| W każdym przypadku prosimy o nie odsyłanie towarów innym kurierem niż ten którego my przyślemy. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie: 71 72 66 777 lub mailowo: sklep@semini.pl. |

Masz wątpliwości – dowiedz się więcej w regulaminie.




