1. Procedura zwrotu bez podania przyczyny
Skorzystaj z poniższej procedury:
Masz 14 dni na poinformowanie nas o odstąpieniu od umowy
|
Wyślij rezygnację pod adres: biuro@semini.pl |
Zwrot towaru do 14 dni od zawiadomienia
|
– Dobrze zapakuj paczkę – najlepiej tak jak otrzymałaś/łeś. |
– Dostaniesz od nas maila z etykietą – wydrukuj ją i naklej na paczkę. |
– Przekaż paczkę zamówionemu przez nas kurierowi. |
Zwrot płatności do 14 dni od zawiadomienia
ale nie wcześniej niż otrzymamy towar
|
Otrzymasz zwrot płatności za towar z kosztami przesyłki na konto z którego dokonałaś/łeś płatności (chyba, że uzgodniłaś/łeś z nami inaczej). |
Pokrywamy koszty przesyłki zwracanych towarów tylko zamawianym przez nas kurierem. Jeżeli odeślesz towar samemu zlecając dostawę, jej koszt nie podlegają zwrotowi. |
Masz wątpliwości – dowiedz się więcej w regulaminie.
2. Procedura reklamacji
Jak najszybciej po zauważeniu wady przedmiotów lub niezgodności z zamówieniem wyślij reklamację pod adres: sklep@semini.pl lub zadzwoń pod numer 71 72 66 777
|
Opisz możliwie dokładnie co jest nie tak, możesz przesłać zdjęcia. W niektórych przypadkach możemy poprosić o dodatkowe zdjęcia.
|
Mamy 14 dni na odpowiedź o sposobie rozwiązania problemu:
|
W razie reklamacji logistycznych i cenowych (za mało towarów wysłaliśmy, inne niż zamówione, złe ceny policzyliśmy) dosyłamy brakujące elementy i odbieramy nieprawidłowe towary naszym kurierem. Różnice w cenie towarów oddajemy na konto z którego dokonałaś/łeś płatności.
|
Może nastąpić wymiana towaru wadliwego
|
lub jego naprawa
|
albo zwrot wraz ze zwrotem płatności.
|
W każdym przypadku prosimy o nie odsyłanie towarów innym kurierem niż ten którego my przyślemy. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie: 71 72 66 777 lub mailowo: sklep@semini.pl.
|
A jeśli produkty uległy uszkodzeniu w trakcie transportu? Co robić?
|
Jeśli kurier dostarczył przesyłkę z widocznym uszkodzeniem opakowania lub słychać, jak w środku grzechocze pobite szkło, na miejscu podpisz protokół szkody. Kurier ma go przy sobie. Kurierzy się spieszą, ale trzeba ich zatrzymać.
|
Jeśli kurier pojechał, a po odpakowaniu okazało się że w środku towar jest uszkodzony, skontaktuj się z nami jak najszybciej: telefon 71 72 66 777 lub mail: sklep@semini.pl.
|
Masz wątpliwości – dowiedz się więcej w regulaminie.